Annonser från BloggPartner

Don't eat 'em!

Kom på att jag hade sovmorgon till 20 över idag, så nu har jag 20 minuter över att blogga på :P. Slänger in en kort artikel från Aftonbladet om att kvinnor som äter multivitamintabletter har större risk att få bröstcancer:
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article6922224.ab

Exempel på multivitamintablett:


Jag är emot kosttillskott (förutom om man har typ järnbrist), så jag berörs inte av artikeln. Det är bättre att äta varierat och få i sig vitaminer och mineraler naturligt istället tycker jag. Jag visste väl att det var något lurt med de små pillrerna ;)

Men nu vet ni. Så ät inte multivitaminer, okej?
♥I

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner