Annonser från BloggPartner

Gross

Det var jättelänge sedan vi la upp något i kategorin Naglar så jag gör ett litet inlägg dit. Jag tycker det är på tiden att A lägger upp någon bild på sina fina naglar också! ;) Jag själv har ganska korta naglar för det är skönt när jag tränar och enklast att sköta. Idag målade jag dom rosa, men det är verkligen inget att visa på Munky.
Därför lägger jag istället in en bild på världens längsta naglar och dess bärare Lee Redmond:
Naglarna är 7,5 meter långa! Så jävla äckligt tycker jag. Tydligen tvättar hon dem med tandborste och när hon ska sova hänger naglarna utanför sängen. Toalettbesök görs med största försiktighet, men jag förstår inte hur man kan göra något med de där naglarna?
♥I

Kommentarer
Postat av: lindshe

God morgon! :) Hoppas du får en underbar dag!

Och nu när vinterkylan är här har jag fått chansen att anordna en tävling som du är varmt välkommen att delta i!

- Du behöver bara skriva "jag är med" och välja det smycke du helst skulle vilja vinna! :)



Puss och Kram - http://lindshe.blogg.se -



ps . usssch va äckligt!

2011-01-16 @ 08:20:16
URL: http://lindshe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner