Annonser från BloggPartner

Maspalomas Dunas ****

En bild säger mer än tusen ord - sägs det, därför valde jag att berätta om min resa i bilder!
Jag och min Cola ;)
Tyvärr ett internt skämt, men ni får ta del av skoaffären Kuba ändå
I incheckningskön på flygplatsen
Sötvatten och de "berömda" sanddynorna från Saharas öken, syns inte så bra, men en härlig bild ändå
Ehm, ja, detta är början på strandpromenaden, för er med associationsbanor så...
Stor "rännsten", Dessa finns överallt på ön och enda funktionen är att föra bort överflödigt vatten vid kraftigt oväder.
Där hittade vi även en död ödla av någon sort - varan eller vad de kallas =) trevligt va?
Jag och mina egopics (a)
Kortlek och yatzy för inte glömmas på en resa med vår familj, själv blev man utsedd till gurkdrottning! (cucumberQueen) När jag vann över familjen (framförallt stormästaren - min pappa) i gurka, för er som vet vad det är så hade jag 4 nollor i rad! (först till 30 förlorar)
En av alla pooler på hotellet =)
Vårt hotellrum - så mysigt att man får som en egen liten stuga(som sitter ihop 4 och 4) istället för att bo på 10:e våningen i ett höghus-hotell mitt inne i stan!
Utsikten från ett fik vi var och stannade vid. Vårt hotell ligger någonstans långt bort åt höger, ganska nära havet - tror jag i alla fall.
En till bild från samma ställe
Jag håller på med filmen men tyvärr så kunde man inte använda mobilkamerafilmerna (dålig kvalité men ändå de flesta) och inte heller från den ena kameran. Alltså gick det bara med en kamera där jag hade 3 småfilmer... Inte så lång alltså. Det var lite problem med att få upp den på videofy, men jag löser det nog i morgon, så i så fall kommer den då. Vi får väl se. Vi tog inte så mycket bilder och sådant heller för batterierna tog slut och allt va det var. Men ett litet urval fick ni till slut!
Nu tänkte jag sova så
GOD NATT
S♣

Kommentarer
Postat av: isabella*såklart :)

asså ärliiiiiiiiigt vad jag är avis...

jag älskar dina egopics:$

ödlan var..mysig..och eftersom jag och min humor är underbar så sitter jag och asgarvar åt det interna ändå... he-he (a)

älskar "associationsbanor",för den ser ut som en liten snopp ;s



ursäkta min dåliga humor,men jag är trött(a)



måste avsluta med "NO studar,ändå gudar"



<3<3<3

2010-04-04 @ 01:09:41
URL: http://isabellastrm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner