Annonser från BloggPartner

Bio och sånt

Idag såg jag filmen Date Night (på svenska heter den En galen natt, men det låter så fult). Den var över förväntningarna, även om den var en "vanlig komedi". Faktiskt mycket roligare än man kan tro! Dock var filmen lite kort och handlingen inte så mätt, men Date Night får fyra av fem Munkysar tack vare bra humor. Rekommenderar filmen om du vill se något "lätt".
Jag har även köpt mig en ny väska idag. En sådan där praktisk sak att ha när man inte orkar släpa på typ strand- eller handväska, men ändå vill stoppa mobilen, pengar osv. i något.
Mindre lyckat idag var att jag klämde min kompis fingrar i en bildörr! Det gjorde nog väldigt ont, men hon skrattade så det var bra xD
♥I

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner