Annonser från BloggPartner

Allmänt damp

Ibland har vi alla konstiga dagar.
Ibland går man runt och känner sig som en bajskorv. På gränsen till smutsigt hår, favoritkläderna ligger i tvätten och kylskåpet är fullt med mat men det finns ingenting att äta.
Det var ett tag sedan det var just en sådan dag för mig. Dessa dagar brukar smyga sig fram när det är skola och man till exempel inte hinner duscha sig innan skolan eller sminka klart sig eller att håret ser ut som ett rent helvete.
På sommarlovet, framför allt när jag var på gränsen mellan frisk från min öroninflammation och sjuk, så var jag rastlös men för trött för att hitta på något att göra. Sådana känslor fick jag även vissa dagar på Mallorca. Det kan vara riktigt jobbigt. Att inte ha något att sysselsätta sig med (fast att man kan ju alltid hitta på något att göra, typ städa...) och samtidigt för trött för att hitta på något att göra. Det finns heller inget roligt att göra, vilket gör dig ännu mer irriterad...
Andra "ångestattacker/nojor" jag själv kan drabbas av är...
  • Att inte veta om någonting har hänt på riktigt eller om det var en dröm
  • Att bara vilja åka bort någonstans själv, från allt och alla...
  • Jag kan börja titta efter jobbannonser och tror att jag är vuxen fast att jag i nästa sekund kommer på att det är ett litet tag till kvar...
  • Jag kan börja kolla på lägenheter osv...
Jag kommer inte på fler just nu... Men det finns rätt mycket knäppa saker som kan hända ;)

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu! Gå in och kolla om det var du som vann! :D

2010-08-08 @ 17:24:44
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Ja, visst är dom snygga? :D

2010-08-08 @ 19:49:02
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner