Annonser från BloggPartner

Mamma Uggla!

Innan klippet visas, ord för ord:
Mår ni braa? "jaa" Åh, va härligt! Skönt att det inte regnar också, visst är det skönt? Får jag fråga, har ni sett Mamma Mia? "jaa" Ah, va tyckte ni, tyckte ni att den va bra eller? "jaa" svikare... "haha" Varför tyckte ni att den var så bra? Alla bara tjatar om Abba och Björn och Benny att dom är så bra och att dom har gjort så många hits. Äh men va fan, jag har ju också gjort många hits! *lite jubel;)* Eller hur? Mina är dessutom mycket bättre än Abbas. Jag menar mina texter har ju ett budskap. "Haha *fult skratt*"  vad var det där för skratt? Ja, men ärligt talat vad är till exempel Dancing Queen jämfört med... Pissfitter? Och bara för att bevisa att för att lyckas i popbranchen inte behöver ha skägg, senlugg och spela dragspel så har jag gjort en musikal på alla mina hits. *jubel* mm... sug på den här! mmmmMamma Uggla! *jubel* och ikväll ska ni få ett litet smakprov!
Man kan säga vad man vill om Maguns Uggla, men har är kung för att va 56 år! Hur många 56 åringar har en aning om photoshop, google osv. Grym! Dock är inte pratet innan med, för då fattar man lite mer av klippet, därför skrev jag det han sa innan klippet, ovanför klippet ;). Men han jämför sig lite med Abba och musikalen Mamma Mia. Henrik Dorsin och en kille till har gjort en minimusikal på hans låtar som är med i hans Revy nu i höst. Gissa om jag vill åka och se den? ;) Speciellt när Dorsin är en av upphovsmännen! Plus att Maguns har varit lite av en favorit sen jag var liten. När vi till exempel skulle bila till Legoland så var det alltid Pom pom på högsta volym! ;) Det trodde ni inte om mig kanske? Haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner