Annonser från BloggPartner

Min dag idag!

Hej!
Idag är det min dag. Min tur. Min tur att bli 16 ;) Dock har vi inte haft "släktkalas" eftersom att mamma är sjuk, därav har jag inte öppnat så mycket presenter.
Men det jag har fått hittills är en parfym och ett grymt nice kort av I, choklad, en matta, biokort, pengar och min cykel, som jag fick i förtid ;) Det är allt för stunden :)
Jag gillar ju inte tårta (så mycket i alla fall..) så därför fick jag Ben&Jerry's glass istället att bjuda på :) Riktigt nice det!
S♣

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner