Annonser från BloggPartner

Kontrast

Ja, som S skrev är sommaren snart slut... Igår gick vi faktiskt omkring med tumvantar på matfestivalen, hehe.
Jag känner att det har varit en jättebra sommar och hoppas nu på en minst lika rolig höst och vinter! Senhösten och början på vintern brukar vara mysigt, men jag tröttnar snabbt på det kalla. Det känns som om hela landet går i ide under vintern och jag gillar det inte riktigt. Jag skulle vilja bo i ett varmt land och jag tror att människan mår bäst av sol och värme. I Sverige blir det hysteri när solen väl tittar fram och jag skulle hellre vilja kunna ta solen och värmen för givet. Samtidigt har jag hört att tiden går mycket snabbare där det inte finns några årstider, och det vill jag inte heller.
Flytta utomlands tänker jag göra i framtiden, men just nu ska jag njuta av det braiga i hösten och senare i vintern... Jag hoppas faktiskt att vi får en riktig vinter i år igen!
Mysigt eller för jävligt?
♥I

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner