Annonser från BloggPartner

Visingsö

Nu har jag kommit hem ifrån Visingsö där min pappas kusin bor. Det var första gången för mig (som jag minns i alla fall) som jag besökte honom där han bor. Det är så himla fint på Visingsö och han äger några hästar, några kor och en hund. Jag som är hundrädd trodde att det skulle bli lite jobbigt, men Vilja, som hon heter, var hur snäll som helst. Här kommer lite bilder från vår lilla släkträff:
Gränna sett från båten
Vilja på fyrhjulingen
Vilja har ingen svans för den blev hon av med när hon busade med en häst och så trampade hästen på svansen, fick jag höra...
Min kusin (snart 17) backar med släp i nedförsbacke. Gick faktiskt riktigt bra! :)
Hästar
Åker ut för att lägga i kräftburar
Fångstresultat efter en kvarts fiske med kräfthåvar
fv: Lina, Isak, Fia, Bror, Jag och Linas kille Christian :)
solnedgång
Alla samlade. Gitarren var framme en stund också :)
En båt vid bryggan som jag själv tyckte såg ut som ett vykortsmotiv eller en tavla...
En av 3 lådor med fångst
Och slutligen en till häst ;)
Det var skoj att få lite kräftfiske på sommarlovet också. Och att få komma ut lite på landet var inte heller helt fel. Det är ju lite skönt att få komma bort från stan och göra lite annat. Jag har fiskat kräftor sen jag var liten och det är alltid lika mysigt och roligt att få komma ut på sjön och göra det. Dessutom gillar jag kräftor som jag har märkt att många kompisar inte gör. Gillar ni/äter ni kräftor?
Nu är det i alla fall kräftkokning som står på schemat så
Toodiloo! ;)

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

härliga bilder (:

2010-08-08 @ 15:39:35
URL: http://sandramusic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner