Annonser från BloggPartner

Alla tävlar inte på lika vilkor...

På fredag är det dags för semifinal i idol i Göteborg! De två som jag hoppas på kommer vidare därifrån är Olle och Jay. Dock är det endast Olle som är en värdig vinnare. Dels har Minnah redan åkt ut en gång och sen Jay som rökte på och knuffade på så vis ut världens bästa idolunderhållare: Weise ur tävlingen. Så om man bryter mot reglerna, och dessutom begår ett brott så får man vara kvar. De enda "chanserna" för någon att åka ur är att antingen göra som Alice - välja att lämna idol, eller att bli utröstad av folket. Själv älskar jag Jay och hans framträdanden, men har man brutit mot reglerna så ska man vara diskad! Då hade ju Weise fått komma in i bilden igen och jag tror inte Tv4 hade förlorat tittare på det, som jag antar att dom är rädda för att göra om dom skulle skicka hem Jay.
Vad man kan dra för slutsats av allt detta är att man som deltagare inte behöver se så hårt på Tv4s regler, för om man är älskad av folket så vågar inte Tv4 säga nej och diska dig. Det andra jag kommit fram till är att Olle är den enda som verkligen förtjänar vinsten av idol!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

god kväll! allt bra?

2010-12-01 @ 20:48:04
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Lórien

Håller med!

2010-12-01 @ 22:47:27
URL: http://niightfall.blogg.se/
Postat av: Maria - JULKLAPPSKALENDER

Tror att Jay är min favorit så håller jag med dig - det är ju konstigt att de har regler som de ändå inte följer. Man kan ju inte göra undantag när någon bryter mot dem.



Sv: Åh tack så mycket :D

2010-12-01 @ 23:38:04
URL: http://various.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner