Annonser från BloggPartner

Flygande ljus

Nyår är räddat! Och för bara 30 spänn på Teknikmagasinet:
Kinesiska flygande navigationsljus!
Eftersom att jag åker till Sälen i mellandagarna kommer jag inte ha tid att köpa något till nyårsfesten så får göra det nu. Varje gång jag har sett sådana här svävande ljus i affären har jag tänkt att jag måste ha sådana till nyår och nu har jag det tjoho
♥I
PS. Nu är Musikhjälpen avslutat. Över 12 miljoner kronor samlades in under veckan tack vare bidrag och låtönskningar. Pengarna går till att stoppa handeln med barn så det är ju rätt awesome. Och extra cred till de tre programledarna som satt i en glasbur utan fast föda i sex dygn.

Kommentarer
Postat av: Fia

jaa, jag håller utkik ! kan vara kul att överaska morsan med nå gott julgodis ! :D

2010-12-20 @ 19:27:02
URL: http://fiialovisahansson.blogg.se/
Postat av: MADDES

De där är så himla fina!

2010-12-20 @ 19:56:59
URL: http://maddisenj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner