Annonser från BloggPartner

Svar på kommentarer

Till er som kommenterat att julkalendern i år suger och säger att den bara är för småbarn så vill jag bara säga att:
  1. Det är vad jag tycker som jag skrev, alla tycker inte lika
  2. Ja, den kanske är anpassad för barn, men det är ju barn som är målgruppen och dom var rätt barninriktade när vi var små också, vilket en del av er inte påstår ;)
  3. Jag tyckte den var bra eftersom att den var inspirerad av Astrid Lindgrens filmer, vilka jag älskade när jag var liten, antagligen därför jag tycker den är bra.
  4. Den är även bra för att folk inte springer omkring och skriker hela tiden utan som sagt är inspirerad av gamla sätt att göra film.
  5. Om man jämför med de seanste, ungefär 5 åren, hm... får se nu, Allram Est? Jo, men det kanske är mer eran stil? Jag tycker i alla fall att denna julkalendern var bra och jag står för det.
Men du som klagar på att den är för småbarn - Jag älskar att kolla på gamla barnfilmer som man kollade på när man var liten, urmysigt ju! Denna kalendern var mysig och barnslig? - precis min stil alltså! Jag älskar verkligen den gammaldags stilen över kalendern, synd att inte just du gör det! :)
Och hm.. dom var inte lika barnanpassade förut? Du menar när vi var barn? Nej, för då passade ju dom oss och vi var ju verkligen inte barn då... Men vi var barn, så då var dom ju barnanpassade ;) Smart där! Jag är inte arg eller något, tyckte det bara var kul. ;)
"hylla det som är bra, istället för att klaga på det dåliga"
Ha en fortsatt trevlig julafton!

Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- god jul :)

2010-12-24 @ 17:46:44
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: joss

Sorry att jag skrev vad jag tyckte ;) Inte meningen att du skulle ta illa upp för att jag sa min åsikt ;) Jag tyckte att denna var barnsligare än tidigare men om du inte tycker det, fine ;) som du själv skrev, alla har olika åsikter och du behöver itne argumentera om varför din är rätt för det finns inget rätt och fel!

god jul! :))

2010-12-24 @ 22:09:29


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner