Annonser från BloggPartner

Danskvällen

Nu har jag precis kommit hem från en jätterolig danskväll. Haha, det roligaste var nog ändå att se vilka som dansade med vilka, men det var också kul att dansa själv. Jag trodde faktiskt inte att några killar skulle dansa, och typ att ingen skulle dansa i början, men alla började att köra igång direkt, vilket var kul :D
Det är faktiskt roligare än vad man tror, så därför får kvällen:
Fem av fem :D
Dels för att det var väldigt skoj och dels för att jag kände mig typ "fin" eller vad man ska säga. Mitt hår höll sig hyfsat plattat vilket var lite ovanligt, men bäst när det gäller?
Det var också nice att träffa massor av människor man inte sett på ett bra tag. Kul att man känner igen varandra. Det var verkligen übernice ;D enligt mig. Jag vill bara göra en sån här sak igen. hihi ^^
Jag fick även träffa lite nya människor, vilket också var nice.
Så allt är på topp just nu, tror jag i alla fall =) Jag hittar inget negativt från idag, förutom när vi va på Balthazar, för då "byggde" vi saker men godis. Vi byggde små djur. På eftermiddagen! Fatta vad man var hungrig då eller... Men det gick bra =)
Aja,
tjingtjing
S

Kommentarer
Postat av: adina

kolla in min konsert-outfit :D

2010-02-26 @ 13:10:00
URL: http://adinazz.blogg.se/
Postat av: isabella*såklart :)

det var riktigt kul :Dsötnos älskar dig<3

2010-02-26 @ 21:59:43
URL: http://isabellastrm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner