Annonser från BloggPartner

Danskvällen

I morgon är det som (kanske) sagt danskväll. Jag längtar faktiskt! Kan bero på att man får komp. för det sen, vilket bara är positivt! Vi ska ha en trevlig kväll och sen ledigt från en tråkig, vanlig skoldag - helt enligt lärarnas initiativ. Hur bra är inte det?!
Jag har hört att det ryktas om att det kanske kommer vara mingelfotografer där, men det är ju inget som är säkert, men man vet ju aldrig ;) Haha! (Ni kommer nog förstå sen efteråt, om det blir så eller inte, går inte in djupare på det just nu)
Ville göra det lite spännande för er ;) Några som läser bloggen (de flesta) går ju på vår skola. (alltså de flesta). Så ni kanske undrar vad det är för något konstigt som inte ni har hört om... Hm.. undra vad det kan vara för fotografer?
Det kan ni få klura på, vi har i alla fall hört det kan jag ju bara säga, vi är liksom uppdaterade, så ni vill ju höra det senaste, därför har ni hittat denna webbsida för att få reda på saker och lite skvaller. Ni vill ju inte känna er utanför, eller hur? ;)
En sak kan jag ju säga: Party in tha house att man vet vad man ska ha på sig och allt det där är fixat :)
Nu är jag jättehungrig så jag ska nog ta en rostmacka :D
tjingtjing!
S
(jag älskar mina parenteser =D)

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK SWEETHEART:D<333

allt bra idag?:)))

2010-02-24 @ 16:42:40
URL: http://denisebjrk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner