Annonser från BloggPartner

En helt vanlig familj

Varken A eller S har bloggat idag så jag känner att det är upp till mig nu... Let's do this!
Så säger ju Peter's handikappade kompis i Family Guy, för er som inte visste. Family Guy är så himla roligt! Det är i kväll halv nio på sexan, så att ni vet. Jag missar det på grund av min taekwon-do, men det är lugnt för det är så roligt att träna plus att det inte är ett nytt avsnitt. Fast hade det varit ett nytt hade det inte gjort mig något... Family Guy är inget program jag följer precis - jag tittar på det när det är liksom. Kul är det i alla fall, även om humorn är a bit too much ibland.
Älskar att Stewie är så elak och mysko. Hehe...
♥I

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner