Annonser från BloggPartner

I look to you

Jag köpte en ny tröja i helgen som A & S insisterande tyckte att jag skulle lägga upp på våran blogg. Så här visar jag stolt upp min fina tröja (Munky ville också vara med så det fick han!). 99 spänn på H&M för den som undrar - ett riktigt kap enligt mig
(Ser riktigt duktig ut när jag står med min fysikbok där också)
Dagens artist och låt är Whitney Houston – I Look To You. Hon har ju inte haft det lätt den kvinnan. Misshandel och droger... Härligt att hon kommit tillbaka och med ett så bra album dessutom!
I♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner