Annonser från BloggPartner

Jag älskar!

Sången driver inte med cp-skadade, som andra komiker kanske gör. Det hyllar! därför ryser man när man tänker på innebörden av texten. Eller också är det bara jag.
han driver inte med någon! han "vill" va något som sticker ut. Jag ser det i alla fall som en hyllning.
"det är så svårt att skicka ut
jag är varken snygg eller ful
jag har ingen dialekt
som är märklig eller kul
är inte adopterad flykting
med intressant färg
är varken indier eller rödhårig, lång, lesbisk, dvärg
Har ingen spännande sjukdom som anorexi
är varken transa eller bi
hur trist kan man bli?
har inte bitit min svåger
på spybar tagit droger
jag har allting emot mig från början
jag är ens inte cp"
S

Kommentarer
Postat av: D E N I S E

hihi tack!:D

haha jaa det stack till som fan! värreän vad jag trodde:s men två sekunder liksom bara man håller ut:)<3

2010-02-03 @ 20:43:27
URL: http://denisebjrk.blogg.se/
Postat av: MS SELMA

hehe, den är grym! :D

2010-02-04 @ 10:10:58
URL: http://selmieuz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner