Annonser från BloggPartner

ny tröja

KLIPP
Jag börjar med ett mycket roligt smakprov från uppvärmningen som jag tycker är jätterolig. Det gick tyvärr inte att bädda in så det var lite synd, men det är länkat där det står klipp, där man även hittar andra roliga klipp. Älskar det!
På torsdag ska vi ha en danskväll, men jag visste inte vad jag skulle ha på mig. Tills idag. Idag tog jag nämligen med I till stan då hon fick hjälpa mig att hitta ett bra plagg. Issa hitta också en, så de la vi undan.
Mamma ringde sen när jag kom hem och frågade om jag visste vad jag skulle ha på mig. Då förklarade jag att jag hade hängt undan en tröja på H&M så då gick hon och hämta ut den där till mig :D Så jag fick den tillslut idag i alla fall, jättenöjd! Tack I för att du hängde med :D Och issa såklart! :D
H&M 129 :-
Tre små bilder på min tröja. Det är gött för man kan använda den till både jeans och leggings! :D På torsdag kör jag på leggings, och det känns jättebra att ha allt fixat. Grymt gött att dansa i converse också, såå snyggt och praktiskt! :D
Nu gäller det bara att få en för övrigt lyckad danskväll, vilket jag tror! Längtar redan, för då vet man även att det snart är hel vecka avklarad, grymt skönt!
uppdatering från S

Kommentarer
Postat av: i

haha kul att vi la upp typ samtidigt ^^ såg inte förrän jag publicerat

2010-02-23 @ 18:56:38
Postat av: sara

haha aa jag vet jag såg de ^^din såg ju inte ut som en tysisk skjorta, den va lite mer party ;D skiiitsnygg! den är ju jättebra att dansa i... nu känns inte min alls lika bra ;D haha XD men orka bry sig mer ^^

2010-02-23 @ 19:09:01
URL: http://munky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner