Annonser från BloggPartner

parodi

Haha!
nu har dom gjort parodi på mig (och andra) på facebook också ^^ Alla barnen skämt med en fin bild ;D haha!
Alla barnen hade paint förutom Sara
för hon hade en annan programvara! (paintbrush som jag såväl talat om för er små barn^^)
(tyvärr kan jag inte visa den roliga redigerade bilden från solavslutningen som dom gjorde om så det passade till rimmet)
älskar de andras också, så som
alla barnen kliade sig på ryggen utom K thorsén,
för hon kliade sin gren. ^^Mycket kul,
fortsätt med det tjejer!
Seriöst, sjukt kul! haha!
Jag bakade lite idag också. Blev VÄLDIGT misslyckat kan man ju minst sagt säga! Havrekakor skulle det bli, men det flöt ihop till en havreplåt. så då fick jag skära bitar, inte så lyckat, plus att plåten hade lutat lite i ugnen och ja, mer än så behöver jag väl inte säga, några blev lite torra, några blev lite mer saftiga ^^haha!
Mycket rolig dag i alla fall! :D
S

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner