Annonser från BloggPartner

Tanke om livet

Jag träffade min mormor en kortis idag. Hon nämnde att tiden går så fort och att det inte var länge sedan hon var ung. För mig är det en skrämmande tanke som påminner mig om min litenhet i livet. Jag är bara maskmat och min betydelse i världen är försumbar. Att tänka så gör mig sorgsen och lite rädd...
Då tänker jag att jag ska göra något bra i världen, för att min litenhet ska bli lite större. Visst kanske tiden går fort, men det gör inte lika mycket om man känner att man faktiskt har gjort något. Mitt liv ska bli meningsfullt och dessutom tänker jag fan bli hundratio år eller äldre ^^
♥I

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner