Annonser från BloggPartner

trött och lättlurad

jag har fått ett bevis på att när man är trött, så blir man genast mycket blondare!
i mitt fall så satt jag och chattade med en kompis i går.
Han: blablabla ... Jag tror jag börjar bli gammal :/ ;D
Jag: haha, när fyller du år då?
Han: 30 februari sj då?
Jag: ** ******* (senare än honom)
Han: segt
Jag: aa, mycket bättre att fylla år tidigt
Han: haha, ja kanske det, men inte den 30 februari xD
Jag: oj, hahaha fan va dum jag är, jag tror jag börjar bli trött!
Ja, mycket intressant konversation på facebook som ni la märke till då. Det var ganska konstigt att jag inte reagerade något kan man tycka, men är klockan 01 så är klockan 01. Jobbigt läge för mig, men man kan ju hoppas att han också var rätt trött ;) (för er som inte fatta så har februari endast 28 dagar, except skottår - 29 dagar)
Dit jag ville komma var att sitt inte uppe för länge så ni är trötta när det är skola dagen efter ;)
Förresten, så har jag fått reda på några roliga (tror jag i alla fall) som ska gå natur som jag känner lite halvt. Det bli nog ett mycket bra natur för 94orna! Hoppas jag i alla fall.
Gött med lov är det i vilket fall som helst, och jag kommer hinna ha två hela lov innan det är dags att byta skola och klass. Spännande!
Tänkte nog sova snart, det är ju en dag i morgon(idag) också.
Så tjingeling från S:eling!

Kommentarer
Postat av: Sofisen

Nej jag förminskar dom där och sen fixar jag så dom ser likastora ut, lite svårt att förklara :P

2010-02-17 @ 00:29:30
URL: http://utanensko.blogg.se/
Postat av: Amanda Kling

Sv: mihiiw, nääh :)

jag ville ha bort mitt allderles för mörka hår och utväxt, men det blev inte så mycket resultat på bara 1 burk, så nästa åker i idag ;DD <33

2010-02-17 @ 08:13:52
URL: http://amandakling.blogg.se/
Postat av: isabella*såklart :)

asså jag vet inga som ska gå bygg förutom sarah :o spännande det med :$

2010-02-18 @ 18:44:16
URL: http://isabellastrm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner