Annonser från BloggPartner

Sveriges mest älskade vad?

Nu har jag tid till att plugga och titta på Family Guy för det blev ingen träning idag. Jippie kan man ju tycka, men det är inte så kul för några som går i min taekwondo-grupp hämtade inte upp mig på väg till träningen. Antingen glömde de mig, sket i mig eller helt enkelt inte orkade bry sig om mig... Jag tycker i alla fall att man kan slänga iväg ett sms om man är osäker på om någon ska följa med. Eller säga innan vilken tid och var man ska vänta. I vilket fall som helst känner jag mig inte glad direkt, men det är väl ingen idé att vara bitter.
Fick i alla fall precis den här bilden från J:
Josefin+Isabelle=Isafin
Belle betyder fin på franska, enligt så egentligen står Isafin för Isabelle? Nej, jag bara skojar, men det kan i alla fall vara mycket möjligt att "artikeln" stämmer ;)
♥I

Kommentarer
Postat av: Fin delen av Isafin ;)

Wootwoot!

Vi äger röven av alla andra losers. (notera hur seriöst det blev med bara en punkt och ingen smiley, det är för att jag är väldigt seriös.)

2010-02-10 @ 21:02:49
Postat av: sara

men dom är ju som dom är :S

2010-02-10 @ 21:42:39


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner