Annonser från BloggPartner

Film♥

Hur spenderar man en dag som denna? Jo, man ägnar sig åt att baka jättegoda Chocolate chip cookies och titta på film...
Idag har jag sett The Mexican med Brad Pitt och Julia Roberts. En riktigt spännande film som samtidigt är väldigt rolig. Mycket underhållande allt som allt! The Mexican får fyra av fem Munkysar:
Jag måste förresten ge komedin Valentine's Day tre av fem Munkysar:
Såg den på bio igår med ett gäng tjejer. En rolig och lättsam film som var över mina förväntningar, men som ändå inte var speciellt minnesvärd. Sammanfattningsvis handlar den om flera olika personer (som spelas av kända skådespelare) under alla hjärtans dag och deras öden hänger ihop på ungefär samma sätt som i Love Actually. Karaktärerna är sådär typiska och handlingen är ganska förutsägbar, men det är ändå en film värd att se. Ni som var med eller också har sett den, vad tyckte ni?
På tal om ingenting: När jag var i Göteborg tog jag och en kompis bilder i en sådan där fotoautomat. När min mamma såg bilderna sa hon: "Åh, så där gjorde jag också med mina kompisar när jag var yngre". Det tyckte jag var väldigt härligt ^^
♥I

Kommentarer
Postat av: Erica

Haft en bra lördag?:D

kramar

2010-02-20 @ 21:42:44
URL: http://eswensson.blogg.se/
Postat av: Julia

Gullig blogg:P

Kram<33

2010-02-20 @ 23:01:42
URL: http://kramjulle.blogg.se/
Postat av: josefinS

Jag tycekr att den var bra, den får precis som du skrev 3,5/5 (okej, var tvungen att ge den ett halvt poäng extra ;))i betyg

2010-02-20 @ 23:36:33
Postat av: i

josefinS: haha okidoki ;)

2010-02-21 @ 01:08:42


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner