Annonser från BloggPartner

Att sova eller icke sova....

En liten tanke om morgonar:
När jag vaknar på vardagar när det är skola är jag alltid så himla trött. Medan jag gör mig i ordning önskar jag att jag bara kan dyka tillbaks in i den varma, mysiga sängen. Men så traskar jag iväg till skolan i kylan i stället...
Idag är det lördag och det känns som att jag sovit hur länge som helst, men det var ändå lite jobbigt att gå upp ur sängen. Dock berodde det nog mer på seghet än trötthet. Nu när jag väl kommit upp känner jag att jag aldrig vill sova mer. Sömn äcklar mig nästan. Konstigt att det är så tycker jag, för nu när jag väl har chansen att krypa tillbaka och sova lite till så vill jag verkligen inte.
Nåja, nu ska jag äta rostat bröd till frukost och sedan bussa iväg till en kamrat!
I

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner