Annonser från BloggPartner

Minnen

Hade inget att göra de sista timmarna innan lägg dags så tittade på bilder från sommaren 2009. Hittade några bilder från Taiwan♥, som de flesta vet så älskar jag att åka dit, skulle kunna tillbringa alla sommarlov där.

De flesta som känner mig vet att jag älskar skor så ville dela med mig en bild från skoaffären.
Skorna där är jättebilliga köpte tre par skor
och varje par kostade inte mer än 100 kr.




Har någon hört talas om Modern Toilet? Om inte så måste jag bara berätta :D Känslan att äta där var inte "äckligt" på något sätt, men ibörjan mådde jag illa av att tänka på det. Fast när maten väl kom så var det inte lika motbjudande som man trodde.

Man satt på toalettstolar :D

Några av maträtterna där

Och till sist efterrätten!





A♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner