Annonser från BloggPartner

Concrete jungle where dreams are made of

Pengarna är växlade, visa fixat, väskorna packade och jag nyduschad. Idag drar jag, min moder och min broder till Stockholm för att imorgon flyga till New York. Gissa om jag ser fram emot det!
Jag tycker att allt ska bli spännande - till och med att flyga...
Datorn är inte med så jag kommer inte uppdatera överdrivet mycket, men antagligen kommer jag använda internetcafé plus på hotellet får man kanske låna.
Nu ska jag spendera en vecka med att turista mig, ta massa bilder och shoppa i New York. Sedan kanske jag träffar A där också och i så fall blir det väldigt roligt! Dessutom har jag fått i uppdrag av Jasmin att ta reda på om amerikanarna är så dumma som de verkar ibland - haha. Hoppas ni som stannar hemma har det fint sålänge!
♥I

Kommentarer
Postat av: ebba

var med och tävla i veckans blogg!

2010-07-26 @ 10:49:40
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/
Postat av: Daniel

Trevlig resa hit till varldens basta stad!

2010-07-27 @ 09:21:16
URL: http://ettannatnewyork.blogspot.com
Postat av: Josse

WOHO!



Isa <3 Paint



Paint <3 Isa

2010-07-31 @ 17:09:44


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner