Annonser från BloggPartner

Din Tai Fung / IKEA

Igår åt vi lunch på Din Tai Fung och det mest kända maten där var Xiaolongbao, självklart åt vi det. Sedan var det dags för shopping som vanligt.....

Xiaolongbao

var så himla trött den dagen, så skippade sminket xD


Idag!
Jag och min kusin saknade SVERIGE så mycket så vi bestämde oss att åka till IKEA!

Vi kände oss hemma där!


Gud vad man saknade kötbullarna! En ganska konstig kombination var det xD
Efter lunchen gick vi runt i IKEA och kunde inte sluta att skratt åt skyltarna.

"möblernas namn". Jaa vad ska man säga om det  xD


Och till sist köpte vi hem äppelkaka och vaniljsås :)
Dagen är inte slut än :O
Efter att vi hade åkt MRT hem och lämnade alla saker och ting, var det dags för shopping i Ximending coh där tog vi en pause på Starbucks.


Efter allt så kom jag hem med kläder,skor,godis och bday present till Richard och imorn blir det leta till I och Linda :D

Sushi godis till pappa xD
A♥

Kommentarer
Postat av: i

aaaw fan vad härligt ni verkar ha det :D. och ditt hår är jättefint!!

mm det är bra att du ska hitta nåt till mig, jag vill ha något fint och DYRT!!

<3

2010-07-09 @ 18:02:26
URL: http://munky.blogg.se/
Postat av: i

kul med ikea förresten :D sweden ftw

2010-07-09 @ 18:03:42
URL: http://munky.blogg.se/
Postat av: aleksandra

Fin blogg:)

kolla gärna in min och kommentera.

2010-07-11 @ 00:24:40
URL: http://aleeksolausson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner