Annonser från BloggPartner

Fokus på axlarna

I höst verkar det som markerade axlar av olika slag kommer bli väldigt populärt om man tittar runt på olika stora kedjors kollektion. Jag har framför allt hittat mycket på H&M, men också på BikBok och Gina. Jag tror själv att det kommer bli populärt, men jag är tveksam på om det är något som kommer klä mig ;)

Bilderna är från Gina, BikBok och H&M, som sagt ;)

Även jeans i alla former tror jag kommer hålla i sig nu när det är många som har till exempel jeansjackor, men det har varit så himla varmt så man bara går i linne. Då blir det ju att man använder de långärmade plaggen på sensommaren eller hösten då det börjar bli lite kyligare. Själv tycker jag jeans är jättesnyggt!

Så vad säger ni om höstens trender? ;)


Kommentarer
Postat av: DENISE

hhi jag vet inte det ska bli en överaskning för mig:):):)<3

2010-07-22 @ 12:22:24
URL: http://denisebjrk.blogg.se/
Postat av: PICTURES BY ELIAS

Hur är det med dig?

Här är det bara bra!

2010-07-22 @ 16:28:28
URL: http://FOTOGRABBEN.SE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner