Annonser från BloggPartner

Startsidan

Har ni känt såhär någon gång
Ni har tänkt på en jättebra sak att skriva om på just din blogg.
Sen när du ska logga in lite senare så upptäcker du att det är någon annan som hamnat på framsidan, med just det som du tänkt skriva om. Det kunde ju lika gärna varit du. Så har det blivit flera gånger för mig. Senaste gången var att jag tänkte skriva om fotbolls VMs snyggaste killar, men vad får jag då se? Jo att det är någon annan som precis har skrivit om det.
Det är ju kul att veta då att man har ju i alla fall bra och intressanta tankar man tänkt skriva om, men man blir liksom försenad. Jag tänkte på det igår kväll efter sista matchen, men då orkade jag helt enkelt inte sätta på datorn, och då är det redan försent... Så, nästa gång så får jag göra det direkt! :D
Nu ska jag snart åka och titta på finalen i skadevicup f16 :D
Puss och adjö! ;)

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson [Minnesblogg]

SV: Tack :) Hittade den genom att ni hade kommenterat på någon annans blogg (:

2010-07-05 @ 00:43:09
URL: http://thekingofpop.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner