Annonser från BloggPartner

VMs toppmöte

Vem vinner biljetten till finalen? Blir det Tyskland eller Spanien?
ikväll avgörs det!
Blir det Klose från Tyskland som sätter det avgörande målet?
Eller blir det Spaniens skyttekung David Villa?
Jag tror att det kommer bli en intressant match med en hög kvalité på fotbollen. Jag tror att Tyskland kommer vinna, framförallt om det blir straffar. Mitt tips är alltså 1 X 2 Allt kan ändå hända ;)
Det känns som att jag är den enda svennen som hejar på Tyskland, men det står jag för! :)
Allt är bäddat för en spännande final med hög klass! Jag tänker sitta klistrad (typ) framför TVn och SVT kl.20.30
Själv har man också varit sjuk idag, typ lite feber bl.a. Så det har inte blivit så mycket förutom att längta till matchernas match i VM 2010! :)
(inte mina pics!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner