Annonser från BloggPartner

Härligt med regn och sånt

Hellu Munkyläsare!
A och I är i Göteborg och har annat att tänka på än att uppdatera här, det gör dom när dom kommer hem och pryder bloggen med lite fräsha bilder :D
Jag själv då... Nja, jag vet inte. Jag har lite idétorka på vad jag kan blogga om, men jag känner mig tvingad att uppdatera något så det blir väl lite skräp. Antar att även hjärnan tagit sommarlov!
Helt ärligt så trodde jag att jag bara skulle tycka att det skulle bli gött att sluta nian, att jag var trött på min klass. Så kändes det några veckor på vårterminen. Men sen så insåg jag att det finns faktiskt kärlek till 9E. Vi va nog rätt coola ändå ;) nej men om jag tänkte att jag inte skulle sakna min klass från Helenaskolan så kan man ju bara tänka saknaden efter gymnasiet. För några från min klass kommer jag ju fortsätta se dagligen. Det är som det är... Man får gå vidare och njuta av en riktigt nice sommar 2010 :D
Minnen i bilder...:

Issa, S, Matilda, Carro,
Josse, Karin, A, I och Linnea
Issa och Filippa

Karin, Carro, S, Issa och I

Josse och Karin
Rasums, S, Issa

A, Josse, I och Issa

Issa, Filippa och Jompa

Issa och I

Karin, Sofia och I

Johan och Issa

I och Markus

Ellen, Amanda, Matilda och Hanna

9E♥

S, Karin och Josse

Sara A, Josse, Karin, Pauline, S, Tarzan ;)

Guld värda ;)

Det finns hur mycket bilder som helst. Hoppas att det var okej att jag lånade bilder från Bl a Issa och Linnea :) så avslutningsvis:
Denne lärare är Helenaskolans symbol typ, han är kung! :D
OBS! inte mina klipp, våran klass va aldrig så lugn när vi hade honom i SO ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner