Annonser från BloggPartner

Tjoho!

Dagarna börjar närma sig, snart sticker jag och kussen min till Taiwan, självklart kommer jag att blogga lite där, jag vill ju dela med mig glädjen. Vi sticker redan på söndag klockan fyra på morgonen för att komma i god tid till Landvetter :D.
På fredag blir det fira midsommar med släkten, men I ska också vara med! En svensk och resten kineser. Jadu hur ska detta gå? Det får vi se på fredag ;)

Det kanske är dags att fixa naglarna nu när syrran min har köpt nageldekoration i Tokyo till mig :)


En riktig härlig låt!

A♥

Kommentarer
Postat av: i

haha, ja det får vi se hur det går :o jag är ju lite rädd ;)

2010-06-24 @ 16:09:15
URL: http://munky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner