Annonser från BloggPartner

Studenten!

Underbart väder, glada studenter och bara en skolvecka kvar. Nu kan sommaren börja på riktigt! Vädret kan gärna hålla i sig så att vi får en riktig sommar. Hade först tänkt skriva en riktig svensk sommar, men kom på att en svensk sommar = regn och nada sol.
Som vanligt har jag en romantiserad bild av hur sommaren kommer att bli och jag räknar med kanonväder varje dag. Tyvärr lär det inte bli så, men matematiskt sätt borde det bli så för det var en så kall och snöig vinter?

Min kusin och (låtsas)brorsa tog studenten idag. Min lillkusin ville vara med på ett hörn och Sofia får en puss av sin nyexaminerade syster. Orkestern (Kwon ftw) och kortegen var bra och jag ville prova studentmössa hejhopp (:
I

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner