Annonser från BloggPartner

Alice in Wonderland

Alice i Underlandet var en mycket konstig film. Jag fick inte riktigt grepp om den, men jag gillade den ändå. I början var den ganska obehaglig. Tänk själv att vara i en mardröm och inte kunna vakna!
Johnny Depp var lysande som vanligt, men en konstig grej - hur ful och konstig regissören än gör Johnny Depp älskar jag honom! Det är något med honom som gör att man bara aaw...
Filmen var i alla fall väldigt bra gjord och Alices hår var jättefint! Tim Burtons tolkning av den klassiska sagan får 3,5 Munkysar, men jag rundar upp till 4 ;)
Dagens låt är lätt Replay med Ivaz. Men en annan mysig låt är Cosas Que Suenan A... med Maldita Nerea
♥I

Kommentarer
Postat av: Emma Mårgård

hej, fin blogg.

kan du hjälpa mig med en sak?

jag vill förbättra min blogg , och jag undrar om du kunde kolla på den och berätta vad man skulle kunna förbättra;D

TACK ISF;D

2010-03-20 @ 15:52:50
URL: http://domandra.webblogg.se/
Postat av: evelina

Sv: Taack så mycket, gjorde ett ihop släng av alla och då menar jag alla bilder jag hade från min USA resa! =)

2010-03-20 @ 17:24:40
URL: http://idaevelina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner