Annonser från BloggPartner

Musikvideon


Detta är resultatet av Peter Jöbacks musikvideo. Jag tycker att det börjar bli en trend, eller vad man ska kalla det, att spela in musikvideon i studion där man spelar in skivan. Det är många artister som gjort det nu.
Jag själv tycker den var lite tråkig, men samtidigt väldigt stilren och snygg.
När man hör låten så tänker i alla fall jag på en person som står övergiven i ett regn eller något liknande, men så blev det inte! Skönt det ändå =)
Hur som helst så gillar jag i alla fall låten. Får väl se hur långt det räcker på lördag. Håller tummarna lite extra för Timoteij, eftersom att dom kommer från Skaraborg, så vill man ju att det ska gå bra för dem!  =)
Vilken låt det än blir som vi ska skicka till ESC, så tror jag inte Sverige kommer hamna i topp, även om man alltid hoppas. Det kanske blir ändring på det i år, vem vet? =)
S♥
Märkte visst att det inte ville fungera för mig så här är länken.

Kommentarer
Postat av: din munkypartner I ^^

jag tycker det var bra att det inte var någon smörig video där han står i regnet - det hade bara känts fejk... håller dock med om att den var lite tråkig. men det kanske är bra - för då lyssnar man mer på själva låten ;)

2010-03-10 @ 17:36:00
URL: http://munky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner