Annonser från BloggPartner

Twinpower

Nu har jag roat mig med att fylla i ett frågeformulär från Svenska Tvillingregistret. Det har varit jättekonstigt... Först började de med normala frågor som längd, vikt, hur mycket jag idrottar, om jag har kompisar (nej...), hur mycket jag sitter vid datorn och så vidare. Sedan kom frågor typ:
Hör du röster som ingen annan kan höra?
Kan du läsa andras tankar?
Känner du att något utomjordiskt kontrollerar dig ibland?
Har du superkrafter?
Men nu är de klart att skicka med posten - känns härligt att kunna bidra till forskningen! Och så kommer jag få en biobiljett som tack för besväret. Inte så dumt att vara tvilling ibland ;)
Fast det verkar krångligt att vara siamesisk tvilling:
Du kan se ett youtube-klipp med dessa tjejer här . Själv hann jag inte se klart videon, men de verkar klara sig bra trots att de delar på en kropp. Lite läskigt är det dock... Fast otroligt att de kan leva så!
♥I

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner