Annonser från BloggPartner

Tjejfest och jordtimmen

Igår kväll firades två kompisar som fyllde år. Det var trevligt, men jag har inga bilder därifrån så A, du får lägga in någon bild i detta inlägg om du hinner ;)!
Härligaste var att sitta och snacka minnen, tyckte jag. Alltså det är helt sjukt hur många minnen som kan lagras i hjärnan! Inte konstigt att man glömmer saker eller har svårt att lära sig saker ibland...
Sedan var det härligt när Singstar slutade fungera, mohaha. Jag gillar inte karaoke (eller rättare sagt - jag gillar inte att bli påmind om att jag inte kan sjunga). Fast då sattes Lips igång istället... doh!
Nu en liten påminnelse:
Glöm inte att släcka ner ljus och annat 20.30 ikväll! Jag ska varken ha TV eller dator på utan roa mig med kortspel under tända ljus - mysigt :).
Även om "det knappt gör någon skillnad" om du släcker ner, så är du ändå med i detta stora projekt, så jag tycker att alla som kan ska vara med. Earth Hour går ut på att man visar sitt stöd för klimatet och även uppmanar världens makthavare att agera i klimatfrågan. Det känns väl bra att vara med på?
♥I

Kommentarer
Postat av: s

haha tur att ja inte va hemma ;g dislike på karaoke!

2010-04-03 @ 00:09:40


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner