Annonser från BloggPartner

Lite bilder

Hej!
Idag hade jag inte mycket för mig, vaknade med ont i huvudet och i magen, Nej inte det ni tänker på, det bara råkade bli så just idag, det har inget med det som ni tror att göra ;)
Aja, sen när jag mådde lite bättre så blev jag sugen på att hitta på något, resultatet blev lite bilder, som jag tänkte dela med er :) Ni får stå ut med att bilderna är på mig? ;)
Det är bara några få som är redigerade, en av dem är denna, men de flesta är helt oredigerade, faktiskt! :D
Happ, happ, det var några smakprov av vad jag tog idag :) Bloggen är ju så snygg nu med bilder på mig och allt ;) Eller inte :) Nej men det var väl lite skoj, när jag annars inte brukar ta så mycket bilder :) Hoppas ni är nöjdare med kvaliteten den här gången, det är ju inte mobilkamera :o ;) Skämt och sido, jag är nöjd med mina bilder och den härliga dagen (vädret syftade jag på, inte mitt ont i huvudet saken) Men, men, Nu kanske jag ska läsa lite fysik/kemi, så chao på er alla potatisar! :D

Kommentarer
Postat av: isabella*såklart :)

såå vacker är du gumman! även om bilderna såg bättre ut på TV :D xd<3

2010-05-29 @ 00:51:10
URL: http://isabellastrm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner