Annonser från BloggPartner

Kexchocklad FTW

Idag har jag dagsverkat mig på Gobert's (en godisgrossist/godislager kan man säga). Tack vare mitt arbete drog jag in 500 kronor och en kartong kexchoklad! Pengarna går till en skola i Afghanistan (vår skola har ett välgörenhetssamarbete med Svenska Afghanistankommittén) så det känns väldigt bra. Dessutom var chokladen en väldigt härlig bonus. Ville bara dela med mig av denna lycka samt en låt som spelats hela dagen i min hjärna. Mycket passande i dessa tider:
Här Kommer Sommaren - Texas Sunseekers
Har egentligen låten på iTunes - på Spotify låter den lite konstigt för han läspar i refrängen, men najs ändå



Uppdatering:
Titta också vad jag vann på Liseberg förra året! :D
♥I

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner