Annonser från BloggPartner

Valborg

Hoppas ni hade det trevligt igår :) Vi hade ledigt hela dagen så det var gött!
Själv spenderade jag dygnet med Issa, grymt kul, även om inte vädret höll upp hela kvällen.
Så nu är man ju lite trött och så, men det är smällar man får ta ;)
vi hade tänkt att dra ut i kväll igen, men sen blev det inte så... Kanske var lika bra det, inte vet jag, men det hade varit kul, även om man egentligen inte orkar ;)
Men, men........
Maj nu :D Happyface för nästa månad är en sommarmånad! Och i den månaden är ju skolavslutningen och sista natten med gänget osv, längtar!
Det gäller att inte tappa nu på slutet i skolan, vilket jag nästan gör. Nu ska jag egentligen sitta och skriva SO till exempel, som skulle vart inne igår, men jag bloggar istället -> inte okej! ;)
Men men, får la ta och göra lite nu då, mycket snack och lite verkstad som det heter stämmer ganska bra in på mig just nu.
Måste äga att detta var nog vårt mest intressanta inlägg genom munkys historia, men man ville ju uppdatera lite från maj såklart!
Ja den blev sne, okej? :) Issa är trött på att vänta på bussen ;)

Kommentarer
Postat av: isabella*såklart :)

hihi något underbart kul var det - att vara med dig!<3 vädret somsagt var inte de var inte de bästa men du gjorde kvällen ändå:) so'n vi två MÅSTE börja bli klara nu usch vi får inte tappa.



längtar som fan till juni!;G



NUSKADENSNEASOLA:'D



puss älskar dig saraaaa<3

2010-05-02 @ 12:48:16
URL: http://isabellastrm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner