Annonser från BloggPartner

Cutta håret

Idag har jag hängt med min coola kompis Josse. Våra aktiviteter:
1. Gå till kvantum och nästan köpa råsocker
2. Gå hem till mig och hämta choklad
3. Jag har tränat taekwondo och hon har tittat på (det var roligt, tyckte hon. Det tyckte också vi som tränade för vi fick göra krosstekniker = sparka på plankor - NINJA!))
4. Bakat chocolate chip cookies
5. Ätit chocolate chip cookies
Lilla söta mamma vill inte att jag går hem själv i mörkret så nu ska jag sova här också. Imorgon ska jag till frisören, precis som S redan gjort. Jag ser fram emot att få mjukt och härligt hår som min frisör Tess har stylat, men jag vill inte bli av med längden! Nu var det länge sedan jag klippte mig och jag vill inte ha kortare hår nu när det blivit så långt...


♥I

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner