Annonser från BloggPartner

Sång om puberteten?

Vadå barndomsminnen på det här:

Gud, vad jag älskade den här sången när jag var liten! Så himla fin ju. Synd bara att musikvideon är så trist ... Bara Britney som sitter på ett berg liksom. Men fin utsikt i alla fall ;)
Alltså shit vilken trendsättare hon var den här tjejen - alla ville vara som Britney Spears i början på 2000-talet (och innan). Jag hade albumet med den här låten och det var mitt favoritalbum. Jag kommer bland annat ihåg att jag tyckte att snörena hon hade runt benen var sjukt coola (försökte härma, men blev ju inte så lyckat haha).
Tyvärr tappade jag bort skivan :( blev rätt ledsen då alltså

♥I

Kommentarer
Postat av: laila

Haft en väldigt bra dag faktiskt! Och nu gör jag inte så mkt.. ska väll snart sova :) själv då?

2010-11-22 @ 22:46:50
URL: http://lailaaziz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner