Annonser från BloggPartner

Skadevicup - fredag

Hej!
Idag drog Skadevicup igång! Idag har vi spelat två matcher. Det gick såhär:
Tibro HK 1 - KFUM Lundagård: 10-9
Tibro HK 1 - Skövde HF 2: 9-15
Helt okej, men själv hade jag ju velat spela jämnare i matchen mot Skövde ;) Som vanligt så passade jag ju inte i grönt, vad skönt för er att ni kan klaga på något :)
Själv är jag ändå nöjd med min insats, i första matchen gjorde jag två mål, alltså 20 % av målen. I andra matchen gjorde jag 3 mål, alltså 33% av målen ;) Förra gången vi mötte Skövde så missade jag mina chanser, så det kändes verkligen skönt att ta den oskulden, genom att göra mål på dom! Att det dessutom blev tre stycken, kan jag inte klaga på :) Matchen i sig var rätt jämn ändå, men det rann iväg lite av att vi slarvade lite i mitten av matchen. Kan dock inte klaga, vi har ju lånat in yngre spelare, eftersom att vi inte hade lag, som aldrig ens har tränat med oss.
Jag är ändå nöjd med vad vi presterat och i morgon ska vi lägga in en högre växel!
I morgon väntar Kungälvs HK, och den ska vi vinna! ;)
Efter det: Slutspel. Får se om det blir A eller B. Kommer nästan hellre till B och får spela fler matcher, än att komma till A - möta de blivande cupvinnarna och åka ut i första matchen. Får se hur det blir! Just nu ligger vi trea i gruppen, pga målskillnad, vilket betyder - just nu - B-slutspel.
Alla matcher ni vill se, och annan cupinformation hittar ni [HÄR]
Nu ska jag ner till Arenan och kolla på lite matcher!
Pöss!
S♣
Bara för att alla i mitt förra lag älskar grönt så bjuder ja på en grön-skön bild ;)

Kommentarer
Postat av: kimninja♥

Sv; aah han är grym! ^^,

2010-11-05 @ 21:50:31
URL: http://nganphaam.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner