Annonser från BloggPartner

Weekend i Belgiens huvudstad

Nu sitter jag hemma och vilar upp mig från en förkylning som hållt i sig på tok för länge. Jag vill gärna bli frisk innan jag och familjen åker till Bryssel på fredag. Det gör så sjukt ont att flyga när man är förkyld! Speciellt i landningen - ajajaj. Men ska i alla fall bli kul att åka iväg lite, även om det bara blir över helgen. I Belgien pratas ju nederländska, så jag ska försöka använda några fraser som jag lärde mig i somras av en nederländsk kille. Lär ju faila lite men haha...
Kanske hittar jag lite julklappar också :)
Vitlök är bra mot förkylning och dessutom riktigt gott så nu ska jag göra mig lite vitlöksbröd. Om du har något annat bra förkylningstips, så dela gärna med dig! ♥I

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

skoj det :P skola..

2010-11-30 @ 21:21:22
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Ida

Ska du se julkalendern imorgon? :)

2010-11-30 @ 22:59:38
URL: http://ipeterson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner