Annonser från BloggPartner

Höstig mobilstrumpa

Igår på träningen så fick jag en liten present av en i laget. Presenten var en mobilstrumpa. Matilda, som hon heter, har själv en röd sådan och då sa jag att den var fin och då snappade hon väl upp tanken att göra en till mig eftersom att inte jag hade någon. Jag tror inte det är någon i laget som har missat att jag undviker att få klister på mobilen genom att lägga den i en tumvante. Så jag blev i alla fall jätteglad när jag fick den! Den är verkligen hur fint gjord som helst, så perfekt virkad liksom, hon är jätteduktig.
(lite dålig skärpa..)
Inte nog med det så valde hon ju också väldigt fina färger. Det påminner mig om en gosig stickad hösttröja som man bara sitter och myser i till tända ljus. ;) Haha! jag är i vilket fall som helst helnöjd med att jag har en unik och fin mobilstrumpa!
S♣

Kommentarer
Postat av: luffi

kuligt att du är med =)



blir det idol för dig med ikväll? kram

2010-10-22 @ 20:06:12
URL: http://www.luffi.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner