Annonser från BloggPartner

Match idag!

Hejsan!
Idag är det match igen, denna gång mot Vårgårda.
Visste ni förresten att jag är ganska bra på att koppla ihop lag med en färg, även om jag aldrig har mött dem förut. Vårgårda känns som att dom är röda, får väl se om jag har rätt ;) (Bara för att jag skrev om det här så kommer det säkert inte stämma denna gången)
Gick in på lagets hemsida precis och fick då se denna bilden som vi tog för några veckor sedan. Kan ni hitta mig? ;)
fin va? ;) Proud to be green♥
S♣

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner