Annonser från BloggPartner

Nytt äventyr

Idag satt jag helt lugnt i mitt vardagsrum och åt en mycket välsmakande frukost. Då ringer telefonen och det är Issa. Hon berättar att det är äventyr NU!. Shit! snabbt i med det sista, byta om och upp till berget fort som bara den! Väl uppe får jag snabbt instruktioner om just min station och kanske bara någon minut efter har jag första gruppen på plats. Allt gick dock bra, utan förberedelser. Jag tog inte kort på själva grupperna, i fall att någon inte skulle vilja vara med på internet, så jag tog lite kort på omgivningen...
Ögonbindlarna vid min station ;)
S♣

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner