Annonser från BloggPartner

Bara att tuta och köra

Idag övningskörde jag på riktig väg. Jag känner att det lär ta tid innan jag kan klara av det ordentligt - nu sitter pappa och säger typ allt jag ska göra "växla ner till tvåan", "bromsa här framme", "ner med kopplingen", "gasa nu när tanten går över vägen och försök träffa henne" ;). Skämt åsido gick det faktiskt bra för att vara första gången. Tummen upp!
Vi körde först på ett ställe där det inte var så mycket bilar, men sedan fick jag köra hem (i stadstrafik!). Det var inte mycket trafik som tur var, men lite nervigt var det (t ex med företräde och sånt). Jag hade en lång kö med bilar efter mig för jag körde så långsamt haha.
Visst blev det lite mer mystiskt när man inte ser registreringsskylten? Nu vet ni inte när jag kommer körandes... (dumdumdum)
♥I

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner