Annonser från BloggPartner

Vad är nu detta?!

Ni vet säkert vem Geir Rönning är. Om inte så är det den äldsta i idol hittills, och han är fortfarande kvar i tävlingen. De andra deltagarna har enligt pressen klagat på att det är fuskit att Geir har så mycket erfarenhet och får vara med. Då tänkte väl jag mest att han får väl vara med även om han är "gammal"? De flesta gamla är erfarna.
Så av en slump idag så sökte jag på Geirs namn på youtube. Vad får jag se?
- Jo han är stor i, som jag har uppfattat det, Finland (även Norge?). Inte nog med det, han har även tävlat för Finland i ESC (eurovision song contest)! Han har liksom uppträtt jättemycket, och så är han med i idol där man typ ska lära sig hur man ska göra. Så jag blev faktiskt väldigt överraskad. Trots detta är han fortfarande en av mina favoriter, även om han gjorde det mindre bra i fredags...
Ta en titt på det här:
Från idol:
S♣

Kommentarer
Postat av: Ewie ♥

sv: tack ^^

han gör en grym version av burning :)

2010-10-24 @ 20:09:34
URL: http://ewiiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner