Annonser från BloggPartner

Angående matchen

Ja, det är många i skolan som hade läst på bloggen om matchen igår och undrade hur det egentligen gick. Jag vill säga att det gick rätt bra, vi låg lika under i stort sett hela matchen men i slutet rann det iväg lite grand och vi förlorade med 20-17. (efter man-man osv..)
Men tanke på reaktionerna efteråt så kan man nästan tro att det var vi som hade vunnit. Vi var ändå rätt glada och analyserade mer vårt spel. Till skillnad från Skövde som mer fokuserade på felaktiga domslut och vad vi gjorde istället för att berömma varandra i laget och fokusera på det man gjorde bra. Tänker inte gå in djupare på den saken ;)
Vill också bara påpeka att det bara blir fånigt när ni tror att ni går runt och provocerar mig. För det gör ni inte, ni bara taggar mig när ni går runt och nervärderar att jag har grönt matchställ, att ni låtsas att inte komma ihåg mitt namn, låtsas inte känna mig, när ni säger sopa osv. Som jag sa, det gör mig bara jäkligt revanschsugen! Så det var bara positivt för min del! :D

Jag är fortfarande lika glad över att jag har bytt lag och jag ångrar inte bytet en sekund! Vi har nämligen så himla kul i laget och det är framför allt så himla kul med handboll när man hittar rätt lag för en själv. :)
S♥

Kommentarer
Postat av: MS SELMA

jag kommer ändå beundra dig sara även om du har grönt matchställ! tänk bara på att fortsätta vara snäll mot de andra för det kan ju leda till snack bakom ryggen! om de inte snackar med dig...gör inte det heller då! jag kommer ändå göra det för att du är en bra vän!

2010-10-02 @ 18:31:01
URL: http://selmieuz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner